Uuringufirma NielsenIQ Eesti tegevjuht Erlend Villems andis jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud konverentsil „Baltic Retail Forum“ esimese ülevaate sellest, kuidas on Lidlil läinud Baltikumi turule sisenemine.

- Lidli poe avamine Kristiines
- Foto: Liis Treimann
Kuna Lidl sisenes Eesti turule alles märtsi algul, siis seda, kui palju nad siinset turgu mõjutanud on, saame ilmselt teada pikema aja möödudes, kuid Lidl Eesti kommunikatsioonijuhi Katrin Seppeli sõnul on Eesti kliendid neid väga soojalt vastu võtnud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.