Uuringufirma NielsenIQ Eesti tegevjuht Erlend Villems andis jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud konverentsil „Baltic Retail Forum“ esimese ülevaate sellest, kuidas on Lidlil läinud Baltikumi turule sisenemine.

- Lidli poe avamine Kristiines
- Foto: Liis Treimann
Kuna Lidl sisenes Eesti turule alles märtsi algul, siis seda, kui palju nad siinset turgu mõjutanud on, saame ilmselt teada pikema aja möödudes, kuid Lidl Eesti kommunikatsioonijuhi Katrin Seppeli sõnul on Eesti kliendid neid väga soojalt vastu võtnud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.