Uuringufirma NielsenIQ Eesti tegevjuht Erlend Villems andis jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud konverentsil „Baltic Retail Forum“ esimese ülevaate sellest, kuidas on Lidlil läinud Baltikumi turule sisenemine.

- Lidli poe avamine Kristiines
- Foto: Liis Treimann
Kuna Lidl sisenes Eesti turule alles märtsi algul, siis seda, kui palju nad siinset turgu mõjutanud on, saame ilmselt teada pikema aja möödudes, kuid Lidl Eesti kommunikatsioonijuhi Katrin Seppeli sõnul on Eesti kliendid neid väga soojalt vastu võtnud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.