• 11.05.22, 10:00

Ivo Nikkolo plaanib uue kontseptsiooniga liikuda rahvusvahelistele turgudele

Hiljuti avati Rotermanni kvartalis uue kontseptsiooniga Ivo Nikkolo kauplus. Sellega ei ole töö veel lõppenud. Nüüd ootab ees järgmine väljakutse, milleks on brändi kasvatamine.
Ivo Nikkolo kauplus Rotermanni kvartalis.
  • Ivo Nikkolo kauplus Rotermanni kvartalis.
  • Foto: Ivo Nikkolo
Baltika Grupi jae arenduse ja opereerimise juhi Marek Kornõševi sõnul oli igati loogiline, et uue brändi lansseerimisega tehakse ka uus kaupluse kontseptsioon. “Sealt edasi hakkasime agentuuri otsima ja valik langes Saksa agentuuri Schwitzke kasuks. Nendega koos kaardistasime ära nii ettevõtte kui ka kliendi vajadused, millest lõpuks kujunes uus kontseptsioon,” sõnas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 06.04.22, 08:54
Ivo Nikkolo avas Rotermanni kvartalis uue kontseptsiooniga poe
Tallinnas Rotermanni kvartalis äsja avatud Ivo Nikkolo pood on brändi esimene uue kontseptsiooniga kauplus Eestis.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 13:11
Toidulogistika hiiglane seab sihi kogu Eesti katmisele
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele