Hiljuti avati Rotermanni kvartalis uue kontseptsiooniga Ivo Nikkolo kauplus. Sellega ei ole töö veel lõppenud. Nüüd ootab ees järgmine väljakutse, milleks on brändi kasvatamine.

- Ivo Nikkolo kauplus Rotermanni kvartalis.
- Foto: Ivo Nikkolo
Baltika Grupi jae arenduse ja opereerimise juhi Marek Kornõševi sõnul oli igati loogiline, et uue brändi lansseerimisega tehakse ka uus kaupluse kontseptsioon. “Sealt edasi hakkasime agentuuri otsima ja valik langes Saksa agentuuri Schwitzke kasuks. Nendega koos kaardistasime ära nii ettevõtte kui ka kliendi vajadused, millest lõpuks kujunes uus kontseptsioon,” sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinnas Rotermanni kvartalis äsja avatud Ivo Nikkolo pood on brändi esimene uue kontseptsiooniga kauplus Eestis.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.