• 11.05.22, 13:17

E-smaspäev kolmekordistas eestlaste veebipoodidest tehtud ostud

Sel esmaspäeval toimunud E-smaspäev kergitas e-ostlemise käivet rohkem kui kolm korda võrreldes tavapäevaga, selgub veebipoodidele makselahendusi pakkuvate Maksekeskuse ja Montonio ülevaadetest.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
  • Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
  • Foto: Pressimaterjalid
„Kui eestlased e-ostlevad päevas kuskil 5-7 miljoni euro ulatuses, siis sel esmaspäeval osteti veebipoodidest 15-21 miljoni euro väärtuses,“ kommenteeris Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Mõni e-pood osutus ostjate seas lausa nii populaarseks, et käive tõusis 50% võrreldes aastataguse E-smaspäevaga või lausa üheksa korda võrreldes tavapäevaga. Ühiskampaania veebilehte külastas 41 000 inimest. Aasta tagasi, pandeemia epitsentris, oli see näitaja 37 000 ja toona tundus, et sellist rekordit on ometi keeruline ületada – kuskil peab ju lagi ees olema.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele