Sel esmaspäeval toimunud E-smaspäev kergitas e-ostlemise käivet rohkem kui kolm korda võrreldes tavapäevaga, selgub veebipoodidele makselahendusi pakkuvate Maksekeskuse ja Montonio ülevaadetest.

- Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
- Foto: Pressimaterjalid
„Kui eestlased e-ostlevad päevas kuskil 5-7 miljoni euro ulatuses, siis sel esmaspäeval osteti veebipoodidest 15-21 miljoni euro väärtuses,“ kommenteeris Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Mõni e-pood osutus ostjate seas lausa nii populaarseks, et käive tõusis 50% võrreldes aastataguse E-smaspäevaga või lausa üheksa korda võrreldes tavapäevaga. Ühiskampaania veebilehte külastas 41 000 inimest. Aasta tagasi, pandeemia epitsentris, oli see näitaja 37 000 ja toona tundus, et sellist rekordit on ometi keeruline ületada – kuskil peab ju lagi ees olema.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.