• 11.05.22, 13:17

E-smaspäev kolmekordistas eestlaste veebipoodidest tehtud ostud

Sel esmaspäeval toimunud E-smaspäev kergitas e-ostlemise käivet rohkem kui kolm korda võrreldes tavapäevaga, selgub veebipoodidele makselahendusi pakkuvate Maksekeskuse ja Montonio ülevaadetest.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
  • Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
  • Foto: Pressimaterjalid
„Kui eestlased e-ostlevad päevas kuskil 5-7 miljoni euro ulatuses, siis sel esmaspäeval osteti veebipoodidest 15-21 miljoni euro väärtuses,“ kommenteeris Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Mõni e-pood osutus ostjate seas lausa nii populaarseks, et käive tõusis 50% võrreldes aastataguse E-smaspäevaga või lausa üheksa korda võrreldes tavapäevaga. Ühiskampaania veebilehte külastas 41 000 inimest. Aasta tagasi, pandeemia epitsentris, oli see näitaja 37 000 ja toona tundus, et sellist rekordit on ometi keeruline ületada – kuskil peab ju lagi ees olema.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele