Autor: Kaubandus.ee • 1. juuni 2022

Stockmann uuendab Eestis püsikliendiprogrammi

Stockmanni kaubamaja võtab Eestis kasutusele oma rahvusvahelise lojaalsusprogrammi MyStockmann, millega liitunud püsikliendid saavad edaspidi soovi korral kasutada mobiilirakenduses digitaalset kliendikaarti, koguda sisseostude eest erinevaid soodustusi pakkuvaid lojaalsuspunkte ning kasutada soodustusi kõigis riikides ja veebipoes oma asukohast sõltumata.
Stockmann uuendab Eestis püsikliendiprogrammi ja võtab kasutusele digitaalse kliendikaardi ning erinevad lojaalsustasemed.
Foto: Liis Treimann

Stockmanni uues lojaalsusprogrammis MyStockmanni saavad kliendid punkte koguda nii ostude eest kui ka muul viisil aktiivsust üles näidates, näiteks Stockmanni uudiskirju tellides. “Muudatuste eesmärk on vastu tulla klientide soovidele ja vajadustele ning pakkuda tooteid, teenuseid ja inspiratsiooni, mis muudavad elu lihtsamaks ja mugavamaks,” rääkis Stockmann Eesti direktor Marge Türner.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757