• 01.06.22, 08:54

Stockmann uuendab Eestis püsikliendiprogrammi

Stockmanni kaubamaja võtab Eestis kasutusele oma rahvusvahelise lojaalsusprogrammi MyStockmann, millega liitunud püsikliendid saavad edaspidi soovi korral kasutada mobiilirakenduses digitaalset kliendikaarti, koguda sisseostude eest erinevaid soodustusi pakkuvaid lojaalsuspunkte ning kasutada soodustusi kõigis riikides ja veebipoes oma asukohast sõltumata.
Stockmann uuendab Eestis püsikliendiprogrammi ja võtab kasutusele digitaalse kliendikaardi ning erinevad lojaalsustasemed.
  • Stockmann uuendab Eestis püsikliendiprogrammi ja võtab kasutusele digitaalse kliendikaardi ning erinevad lojaalsustasemed.
  • Foto: Liis Treimann
Stockmanni uues lojaalsusprogrammis MyStockmanni saavad kliendid punkte koguda nii ostude eest kui ka muul viisil aktiivsust üles näidates, näiteks Stockmanni uudiskirju tellides. “Muudatuste eesmärk on vastu tulla klientide soovidele ja vajadustele ning pakkuda tooteid, teenuseid ja inspiratsiooni, mis muudavad elu lihtsamaks ja mugavamaks,” rääkis Stockmann Eesti direktor Marge Türner.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.06.25, 10:08
ResQ äpp päästab müümata jäänud toidu – Selverist saab kaubakoti vaid mõne euro eest
Iga päev visatakse Eesti kauplustes ära toite, mis on söödavad, kuid mille kõlblikkusaeg hakkab läbi saama või mille välimus ei vasta enam täiuslikele standarditele. 2024. aastal päästeti ResQ platvormi kaudu üksnes Selveri poodides 40+ tonni toitu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele