Stockmanni kaubamaja võtab Eestis kasutusele oma rahvusvahelise lojaalsusprogrammi MyStockmann, millega liitunud püsikliendid saavad edaspidi soovi korral kasutada mobiilirakenduses digitaalset kliendikaarti, koguda sisseostude eest erinevaid soodustusi pakkuvaid lojaalsuspunkte ning kasutada soodustusi kõigis riikides ja veebipoes oma asukohast sõltumata.
Stockmann uuendab Eestis püsikliendiprogrammi ja võtab kasutusele digitaalse kliendikaardi ning erinevad lojaalsustasemed.
Autor: Liis Treimann
Stockmanni uues lojaalsusprogrammis MyStockmanni saavad kliendid punkte koguda nii ostude eest kui ka muul viisil aktiivsust üles näidates, näiteks Stockmanni uudiskirju tellides. “Muudatuste eesmärk on vastu tulla klientide soovidele ja vajadustele ning pakkuda tooteid, teenuseid ja inspiratsiooni, mis muudavad elu lihtsamaks ja mugavamaks,” rääkis Stockmann Eesti direktor Marge Türner.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Kaubanduse iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.