Millised katsumused ootavad sügisel ees kaubanduskeskusi? Oma mõtteid jagavad Capfieldi tegevjuht Kaarina Pagil ja Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits.
Capfieldi tegevjuht Kaarina Pagili sõnul on raske praeguste sündmuste valguses ennustada, kui kõrgeks võivad hinnad sügisel kerkida. “Oleme olukorras, kus nõudlus ületab pakkumise, tarne ja toorme raskused kiirendavad hinnatõusu. Arendajana näeme seda iga päev nii pisemate parendustööde kui uute arenduste plaanimisel. Oluline on tihe koostöö partnerite ning tarnijatega,” sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.