Zalando omandab enamusosaluse ülemaailmses moe- ja elustiili meediabrändis Highsnobiety. Highsnobiety tegutseb Zalando strateegilise ja loomingulise konsultandina.

- Zalando asutaja ja kaasjuht David Schneider
- Foto: Zalando
Kaks ettevõtet ühendavad jõud, et olla esirinnas klientide kaasamisel ja inspireerimisel. Täiendades üksteise tugevaid külgi, ühendatakse Highsnobiety kultuurilise asjakohasuse ja ülevaate, moeautoriteedi ja lugude jutustamise kogemus Zalando teadmistega e-kaubandusest, moebrändide võrgustikust ja juhtimisvõimekusest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.