Autor: Kaubandus.ee • 16. juuni 2022

Zalando omandab enamusosaluse moe- ja elustiili meediabrändis Highsnobiety

Zalando omandab enamusosaluse ülemaailmses moe- ja elustiili meediabrändis Highsnobiety. Highsnobiety tegutseb Zalando strateegilise ja loomingulise konsultandina.
Zalando asutaja ja kaasjuht David Schneider
Foto: Zalando

Kaks ettevõtet ühendavad jõud, et olla esirinnas klientide kaasamisel ja inspireerimisel. Täiendades üksteise tugevaid külgi, ühendatakse Highsnobiety kultuurilise asjakohasuse ja ülevaate, moeautoriteedi ja lugude jutustamise kogemus Zalando teadmistega e-kaubandusest, moebrändide võrgustikust ja juhtimisvõimekusest.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757