Selle aasta jaaninädala müügid olid jätkuvalt tugevad
Rimi jälgib igal aastal klientide jaanipühade aegset ostukorvi. Selle aasta jaaninädala müügid olid head, kasvades ligi 10% võrreldes tavapärase nädala ja eelmise aastaga. Eripäraks sel aastal oli eestimaalaste lembus värske toidukraami järgi.
Kaupluste müüginumbrid kasvasid enim neis Eestimaa paikades, kus toimusid suuremad jaanituled või kuhu inimesed jaanide ajal peamiselt suundusid.
Foto: Andres Haabu
Maasikate müük kasvas 60%, lisaks olid jaanipäeva enim ostetud toodete hulgas murelid ja arbuus, mida müüdi pea 200 tonni. Uus jaanipäeva maius, mille müük aastatega aina kasvab on vahukommid.
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.