Autor: Kaubandus.ee • 7. juuli 2022

Zalando avalikustab eestlaste lemmiktooted

Sel suvel tähistab Zalando esimest tegutsemisaastat Eesti turul ning avalikustab, millised tooted on kujunenud klientide lemmikuteks.
Zalando avalikustab eestlaste lemmiktooted.
Foto: Zalando

Esimese tegutsemisaasta täitumise puhul jagab Zalando, milliseid kaupu on Eesti kliendid enim ostnud. Eesti kliendid saavad Zalando platvormil valida kaupa üle 2000 nõutud kaubamärgi ning üle 475 000 toote seast. Jalanõudest on kõige populaarsemaks valikuks siiani kujunenud tennised ning seejärel madalad saapad ja talvejalanõud. Kui võrrelda aga näiteks kleitide ja seelikute tellimisnumbreid, siis kleitide osakaal ületab Eestis seelikute arvu kuuekordselt.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700