„Kui võtta arvesse viimased viis kuud, siis me oleme iga kuu käivet 15% tõstnud,“ ütles taaskasutuspoe Basaar tegevjuht Liisa-Maria Lillepea.

- Basaari tegevjuhi Liisa-Maria Lillepea sõnul läheb poel aina paremini.
- Foto: Liis Treimann
Ettevõte tegutseb rakendusepõhiliselt, kus müüja saab reaalajas jälgida, kuidas tema stangel ja sel müüdavatel riietel läheb ning teha oma pangakontole väljamakseid. Vajadusel on võimalik poodi riideid juurde tuua ning stanget täiendada. „Paljud on öelnud, et nad peavad justkui mingisugust oma poodi, väikeettevõtet. Kogu aeg on ülevaade, kogu aeg tulevad teavitused,“ rääkis Basaari tegevjuht Liisa-Maria Lillepea.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.