Enam kui pooled igapäevaselt internetti kasutavatest Eesti inimestest sooritab ka vähemalt korra kuus ühe e-ostu. 14% ostab veebi vahendusel vähemalt korra nädalas. Naised on üldiselt meestest agaramad netiostlejad ja enim oste sooritatakse nädalavahetusel, selgus Citadele panga tellitud uuringust.

- Foto: Mikayla Mallek / Unsplash
Iga viies ehk 21% igapäevaselt internetti kasutavatest Eesti elanikest ütleb, et teeb kaugoste mitu korda kuus, samas kui 20% väidab, et teeb seda kord kuus. 8% ostab kaupu internetist igal nädalal ja veel 6% mitu korda nädalas, selgus Citadele panga läbi viidud Baltikumi elanike küsitlusest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.