Enam kui pooled igapäevaselt internetti kasutavatest Eesti inimestest sooritab ka vähemalt korra kuus ühe e-ostu. 14% ostab veebi vahendusel vähemalt korra nädalas. Naised on üldiselt meestest agaramad netiostlejad ja enim oste sooritatakse nädalavahetusel, selgus Citadele panga tellitud uuringust.

- Foto: Mikayla Mallek / Unsplash
Iga viies ehk 21% igapäevaselt internetti kasutavatest Eesti elanikest ütleb, et teeb kaugoste mitu korda kuus, samas kui 20% väidab, et teeb seda kord kuus. 8% ostab kaupu internetist igal nädalal ja veel 6% mitu korda nädalas, selgus Citadele panga läbi viidud Baltikumi elanike küsitlusest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.