• 25.07.22, 13:34

Amazoni konsultant Krystel Assi: 90% müüjatest ei jõua kunagi suurepärase tulemuseni

Konsultatsioonifirma Amazon Sellers Society asutaja ja Eesti e-resident Krystel Abi Assi sõnul kahjuks 90% Amazoni ettevõtetest ei jõua kunagi suurepäraste müüginumbriteni, sest selleks on tarvis vaja teadmisi ja oskusi, et ennast turundada ning platvormist viimast võtta.
Amazoni platvormil toodete müümiseks on tarvis teadmisi ja oskusi, et ennast turundada ja platvormil viimast võtta.
  • Amazoni platvormil toodete müümiseks on tarvis teadmisi ja oskusi, et ennast turundada ja platvormil viimast võtta. Foto: erakogu
Müüjate suurimaks murekohaks on Assi sõnul konkurents. „Amazoniga liitub kuni 2000 uut ettevõtet päevas. Ühelt pool on see positiivne – iga väikeettevõtja saab Amazonis oma tooteid müüja, teisalt tähendab see väga suurt konkurentsi,” ütles ta. Selleks, et teiste seas välja paista peaksid ettevõtted Assi sõnul oma tootevalikut mitmekesistama ning müüma kaupa erinevatel platvormidel. „Mitmekesise tootevaliku loomine ei ole uus leiutis. Seda ärimudelit kasutavad enamik edukaid brände,” ütles Assi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele