Äripäeva kriisiküsitlusele vastanud 49 kaupmehe hinnangul venib kriis pikemaks kui üks aasta ning hindu kavatsetakse tõsta üle 10%. Töötajate koondamist ja palga langetamist ei planeerita.
Kaupmeeste hinnangul pole viimase poole aasta sündmused (sõda, inflatsioon, energiakriis) ettevõtet kuigi palju mõjutanud. Kuid siiski on üpriski suur osa neid kaupmehi, kes ütlevad, et olukord on halb, kuid mitte lootusetu.
Millised katsumused ootavad sügisel ees kaubanduskeskusi? Oma mõtteid jagavad Capfieldi tegevjuht Kaarina Pagil ja Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits.
Millised katsumused võivad kaupmehi sügisel ees oodata? Oma mõtteid jagavad Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp, Decora turundusdirektor Kelly Juksaar ja Klick Eesti tegevjuht Marko Kalve.
Millised katsumused võivad kaupmehi sügisel ees oodata? Oma mõtteid jagavad seekord Maxima Eesti ostuosakonna juht Martynas Pikelist, Rimi Eesti tegevdirektor Vaido Padumäe ja Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.