• 29.07.22, 12:40

Kaupmehed: rasked ajad võivad jõuda ka meieni

Äripäeva kriisiküsitlusele vastanud 49 kaupmehe hinnangul venib kriis pikemaks kui üks aasta ning hindu kavatsetakse tõsta üle 10%. Töötajate koondamist ja palga langetamist ei planeerita.
Kaupmehed: rasked ajad võivad jõuda ka meieni
  • Foto: Andras Kralla
Kaupmeeste hinnangul pole viimase poole aasta sündmused (sõda, inflatsioon, energiakriis) ettevõtet kuigi palju mõjutanud. Kuid siiski on üpriski suur osa neid kaupmehi, kes ütlevad, et olukord on halb, kuid mitte lootusetu.

Seotud lood

Uudised
  • 16.06.22, 15:12
Kaubanduskeskuste juhid ennustavad sügiseks: kes on seni õigesti talitanud, jääb ellu
Millised katsumused ootavad sügisel ees kaubanduskeskusi? Oma mõtteid jagavad Capfieldi tegevjuht Kaarina Pagil ja Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits.
Uudised
  • 09.06.22, 11:51
Kaupmehed ennustavad sügiseks: oodata on tarneahela probleeme, olge valmis läbirääkimisteks
Millised katsumused võivad kaupmehi sügisel ees oodata? Oma mõtteid jagavad Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp, Decora turundusdirektor Kelly Juksaar ja Klick Eesti tegevjuht Marko Kalve.
Uudised
  • 10.06.22, 09:08
Kaupmehed ennustavad sügiseks: tarbija hakkab vaatama rohkem oma rahakotti
Millised katsumused võivad kaupmehi sügisel ees oodata? Oma mõtteid jagavad seekord Maxima Eesti ostuosakonna juht Martynas Pikelist, Rimi Eesti tegevdirektor Vaido Padumäe ja Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru.
Uudised
  • 02.06.22, 13:35
Stockmanni juht: sügise tulekusse suhtume ettevaatlikult
Stockmanni kaubamaja direktor Marge Türneri sõnul on viimased aastad andnud jaekaupmeestele palju õppetunde ning õhus on tunda ohumärke.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele