• 10.06.22, 09:08

Kaupmehed ennustavad sügiseks: tarbija hakkab vaatama rohkem oma rahakotti

Millised katsumused võivad kaupmehi sügisel ees oodata? Oma mõtteid jagavad seekord Maxima Eesti ostuosakonna juht Martynas Pikelist, Rimi Eesti tegevdirektor Vaido Padumäe ja Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru.
Kaupmehed ennustavad sügiseks: tarbija hakkab vaatama rohkem oma rahakotti
Maxima Eesti ostuosakonna juht Martynas Pikelisti sõnul on viimase kolme kuu sündmused paljud Euroopa tootjad ja jaeketid raskesse olukorda pannud, kuna turul on näha paljude sisendhindade – nii kütuse-, energia- kui ka toorainehindade tõusu. „Majandusanalüütikud on öelnud, et toorainehinnad pole kunagi varem nii palju kasvanud kui praegu,“ sõnas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 09.06.22, 11:51
Kaupmehed ennustavad sügiseks: oodata on tarneahela probleeme, olge valmis läbirääkimisteks
Millised katsumused võivad kaupmehi sügisel ees oodata? Oma mõtteid jagavad Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp, Decora turundusdirektor Kelly Juksaar ja Klick Eesti tegevjuht Marko Kalve.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele