• 10.06.22, 09:08

Kaupmehed ennustavad sügiseks: tarbija hakkab vaatama rohkem oma rahakotti

Millised katsumused võivad kaupmehi sügisel ees oodata? Oma mõtteid jagavad seekord Maxima Eesti ostuosakonna juht Martynas Pikelist, Rimi Eesti tegevdirektor Vaido Padumäe ja Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru.
Kaupmehed ennustavad sügiseks: tarbija hakkab vaatama rohkem oma rahakotti
Maxima Eesti ostuosakonna juht Martynas Pikelisti sõnul on viimase kolme kuu sündmused paljud Euroopa tootjad ja jaeketid raskesse olukorda pannud, kuna turul on näha paljude sisendhindade – nii kütuse-, energia- kui ka toorainehindade tõusu. „Majandusanalüütikud on öelnud, et toorainehinnad pole kunagi varem nii palju kasvanud kui praegu,“ sõnas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 09.06.22, 11:51
Kaupmehed ennustavad sügiseks: oodata on tarneahela probleeme, olge valmis läbirääkimisteks
Millised katsumused võivad kaupmehi sügisel ees oodata? Oma mõtteid jagavad Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp, Decora turundusdirektor Kelly Juksaar ja Klick Eesti tegevjuht Marko Kalve.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele