Autor: Piret Essenson • 6. september 2022

61% klientidest lubab minema jalutada esimese halva teeninduskogemuse peale

61% klientidest lubab minema jalutada esimese halva teeninduskogemuse peale, 76% klientidest on valmis korduva halva teeninduskogemuse pärast vahetama teenusepakkujat ning rohkem kui 2/3 neist ootab, et iga kliendikogemus oleks personaalne, selgub CRM-platvormi pakkuja Zendeski värskest uuringust.
Datafox kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson

Seetõttu on klienditeenindus muutunud paljude ettevõtete jaoks tähtsaimaks osaks brändist, mis peegeldub ka eelarvete koostamisel, kirjutab IT-firma Datafox kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757