• 06.09.22, 12:13

61% klientidest lubab minema jalutada esimese halva teeninduskogemuse peale

61% klientidest lubab minema jalutada esimese halva teeninduskogemuse peale, 76% klientidest on valmis korduva halva teeninduskogemuse pärast vahetama teenusepakkujat ning rohkem kui 2/3 neist ootab, et iga kliendikogemus oleks personaalne, selgub CRM-platvormi pakkuja Zendeski värskest uuringust.
Datafox kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson
  • Datafox kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson
Seetõttu on klienditeenindus muutunud paljude ettevõtete jaoks tähtsaimaks osaks brändist, mis peegeldub ka eelarvete koostamisel, kirjutab IT-firma Datafox kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele