Autor: Piret Essenson • 6. september 2022

61% klientidest lubab minema jalutada esimese halva teeninduskogemuse peale

61% klientidest lubab minema jalutada esimese halva teeninduskogemuse peale, 76% klientidest on valmis korduva halva teeninduskogemuse pärast vahetama teenusepakkujat ning rohkem kui 2/3 neist ootab, et iga kliendikogemus oleks personaalne, selgub CRM-platvormi pakkuja Zendeski värskest uuringust.
Datafox kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson

Seetõttu on klienditeenindus muutunud paljude ettevõtete jaoks tähtsaimaks osaks brändist, mis peegeldub ka eelarvete koostamisel, kirjutab IT-firma Datafox kommunikatsioonilahenduste müügijuht Piret Essenson.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700