Juuni keskpaigas Viru Keskuses avatud Viru Toidutänav ületas olulise verstaposti. Mahukat, 1500 ruutmeetril laiuvat ja 15 restoranist koosnevat unikaalset Toidutänavat on lühikese lahtioleku aja jooksul külastanud juba enam kui pool miljonit inimest.

- Juuni keskpaigas Viru Keskuses avatud Viru Toidutänav ületas olulise verstaposti.
- Foto: Kalev Lilleorg
Tänavatoidu restorani F.Burger omanik Eva Hunt on tulemustega rahul, F.Burgeril on esimesed kuud läinud edukalt ja produktiivselt. “Alustasime Viru Toidutänaval esialgu väikese menüüga, kuid oleme tänu suurele huvile seda tunduvalt laiendanud. Ideid ja plaane on palju.” Hunt toob esile toidutänava originaalsust ja kontseptsiooni, mis sobib igale inimesele olenemata vanusest või kokkusaamise põhjusest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.