Arvutipoe Ordi juht Sulev Sisask ja teised omanikud said konkurentsiametilt loa müüa äri Klickile.

- Ordi arvutipoed kuuluvad tehingu jõustumisel Klick Eestile.
- Foto: Veiko Tõkman
“Hea aeg oli müümiseks ja ma kasutasin selle ära,” kommenteeris Sisask pikalt vaetud müügiotsust mõni nädal tagasi. Kolmkümmend aastat Ordit üles ehitanud Sisask tõdes siis, et elutöö müümine on küll raske, kuid tegelikult on ta ettevõttest juba kaks aastat veidi eemal olnud. “See ei olnud päevapealt tehtud otsus, see oli pikalt kaalutletud,” kinnitas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.