Mis oleks kui teeks tavapärase töökuulutuse asemel hoopis ägeda Facebooki postituse ja püüaks selle kaudu vabale kohale uue kolleegi leida? Mõeldud – tehtud! Sel suvel katsetas Tele2 värbamisel Facebooki loosi ja edukalt – rahul on nii ettevõte kui ka juba mitu kuud ametis olnud võitja.
Töökuulutuse näol oli tegu postitusega, mis kutsus inimesi endast või oma sõbrast märku andma ning osalema loosis, mille võitja saab pääsme otse värbamise viimasesse vooru – lõppvestlusele. “Soovisime muuta kandideerimise ja konkursil osalemise võimalikult mugavaks ning kiireks just ka kandidaadile endale,” selgitab Tele2 personaliteenuste projektijuht Kerli Möldre.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.