Mis oleks kui teeks tavapärase töökuulutuse asemel hoopis ägeda Facebooki postituse ja püüaks selle kaudu vabale kohale uue kolleegi leida? Mõeldud – tehtud! Sel suvel katsetas Tele2 värbamisel Facebooki loosi ja edukalt – rahul on nii ettevõte kui ka juba mitu kuud ametis olnud võitja.
Töökuulutuse näol oli tegu postitusega, mis kutsus inimesi endast või oma sõbrast märku andma ning osalema loosis, mille võitja saab pääsme otse värbamise viimasesse vooru – lõppvestlusele. “Soovisime muuta kandideerimise ja konkursil osalemise võimalikult mugavaks ning kiireks just ka kandidaadile endale,” selgitab Tele2 personaliteenuste projektijuht Kerli Möldre.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.