• 12.10.22, 10:16

Swedbanki klienditeenindus valiti Euroopas kolme parima hulka

Swedbank saavutas oma virtuaalse assistendi teenusega kolmanda koha prestiižel üleeuroopalisel kliendi kasutajakogemuse parandamisele suunatud teenuste võistlusel. Konkursi žürii tõstis Swedbanki virtuaalse assistendi puhul esile automatiseeritud tehnoloogia efektiivsust klientide päringute mõistmisel ning vajaliku informatsioonini juhatamisel.
Swedbanki klienditeenindus valiti Euroopas kolme parima hulka.
  • Swedbanki klienditeenindus valiti Euroopas kolme parima hulka.
  • Foto: Andras Kralla
Swedbanki klienditeeninduse juhi Ede Raagmetsa sõnul peegeldab rahvusvaheline tunnustus pikaaegset ja läbimõeldud tööd, mida Swedbank on hea kasutajakogemuse pakkumiseks teinud. „Eesti keeles saab virtuaalne assistent kliendi küsimustest aru 79 protsendil juhtudest ehk suudab mõista valdava osa klientide vajadustest ning suunata võimalike lahendusteni. Saadud rahvusvaheline tunnustus motiveerib meie meeskonda kindlasti veelgi seda osakaalu suurendama ja kasutajakogemust paremaks muutma,” ütles Raagmets.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele