Autor: Kaubandus.ee • 12. oktoober 2022

Swedbanki klienditeenindus valiti Euroopas kolme parima hulka

Swedbank saavutas oma virtuaalse assistendi teenusega kolmanda koha prestiižel üleeuroopalisel kliendi kasutajakogemuse parandamisele suunatud teenuste võistlusel. Konkursi žürii tõstis Swedbanki virtuaalse assistendi puhul esile automatiseeritud tehnoloogia efektiivsust klientide päringute mõistmisel ning vajaliku informatsioonini juhatamisel.
Swedbanki klienditeenindus valiti Euroopas kolme parima hulka.
Foto: Andras Kralla

Swedbanki klienditeeninduse juhi Ede Raagmetsa sõnul peegeldab rahvusvaheline tunnustus pikaaegset ja läbimõeldud tööd, mida Swedbank on hea kasutajakogemuse pakkumiseks teinud. „Eesti keeles saab virtuaalne assistent kliendi küsimustest aru 79 protsendil juhtudest ehk suudab mõista valdava osa klientide vajadustest ning suunata võimalike lahendusteni. Saadud rahvusvaheline tunnustus motiveerib meie meeskonda kindlasti veelgi seda osakaalu suurendama ja kasutajakogemust paremaks muutma,” ütles Raagmets.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757