Kantar Emori läbi viidud HoReCa sektori turu-uuringu järgi on restoranide, hotellide ja teiste toitlustajate kõige eelistatum varustaja jätkuvalt Kaupmees & KO, kust on viimase kolme kuu jooksul oste sooritanud või oma tegevuskohta toidu- ja joogikaupa tellinud ligi 70 protsenti Eestis tegutsevatest HoReCa ettevõtetest.
Kaupmees & KO kõrval on umbes kolmandik HoReCa ettevõtetest viimasel kolmel kuul vähemalt korra tellinud toidukaupu veel Sanitexist, 14 protsenti Fruit Xpressist ning 11 protsenti teisest Kaupmees Gruppi kuuluvast ettevõttest Karisma Food. Seejuures on Kaupmees & KO esmane hankekoht viies kaubagrupis: joogid, kuivained, piimatooted, konservid, puu- ja juurviljad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.