Autor: Eero Palm • 18. november 2022

Kuidas parandada testostude põhjal tagasiside andmist?

Tagasiside sisu ja selle andmise stiil võib kas anda töötajale tiivad või suruda ta porri. Esmalt muidugi küsimus - “Miks meil testoste üldse tehakse?”. Testoste tehakse selleks, et Sina juhina saaksid oma meeskonda kergemini teenindada ja õiges suunas arendada, kirjutab Trendline Analytics OÜ juhatuse liige Eero Palm.

Selleks, et ettevõtte teenindusstandardit praktikas juurutada, et see ei jääks pelgalt ilusaks dokumendiks paberil. Selleks, et mõista objektiivselt, mil määral meie töötajad rakendavad kliendisuhtluses just meie ettevõtte teenindusstandardit. Testoste võib võrrelda vereproovi võtmisega. Sina - juht - oled selles näites nagu perearst, kes “laboris” kogutud andmeid peaks oskama analüüsida ja oma kolleegile edastada. Seda peaks suutma teha nii, et ta oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757