Kullerfirma Wolt tunnustab ka sel aastal parimaid Eesti restorane Wolt Awards auhindadega. Sel korral tutvustatakse kohalikke restorane üheksas eri kategoorias ning tänasest, 24. novembrist kutsutakse kõiki oma lemmikute poolt hääletama.
“Tänavune aasta on restoranidele küllaga väljakutseid pakkunud energiakriisi, hinnatõusu ja tööjõupuuduse näol. Seetõttu soovime tunnustada ning esile tõsta toidukohti, kes on kõige kiuste pakkunud Eesti inimestele toiduelamusi ja teinud selleks erakordseid pingutusi,” avaldas Wolti Baltikumi juht Liis Ristal. “Lisaks tugeva ja mitmekülgse žürii hinnangutele väärtustame kõrgelt ka klientide arvamust – seetõttu kutsume kõiki üles parimaid restorane tunnustama ning oma lemmikule häält andma.” Ristali sõnul loodab Wolt pakkuda klientidele võimalust jagada oma parimaid kogemusi ning seeläbi julgustada ka teisi toidunautlejaid avastama uusi lemmikuid auhinnatud restoranide seast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.