• 08.12.22, 16:53

Pepco: usume, et lähitulevikus muutume tarbijate jaoks veelgi atraktiivsemaks valikuks

Pepco Baltikumi operatiivjuhi Erika Maželienė sõnul hakkavad kliendid lähitulevikus aina rohkem pöörduma tagasi nende jaekettide poole, mis pakuvad konkurentsivõimelisi hindu. Maželienė arvates muutub kindlasti ka Pepco tarbijatele selle tõttu atraktiivsemaks.
Pepco kauplus Raplas.
  • Pepco kauplus Raplas.
  • Foto: Arbo Rae
Maželienė sõnas, et ettevõttel läheb hetkel hästi, kuid inflatsioon mõjutab ka neid. “Üks suurimaid tegureid, mis meid, nagu ilmselt ka paljusid teisi ettevõtteid mõjutas, oli kõrge energiahindade tõus, mis sundis kõigi kaupluste energiatarbimist üle vaatama ning otsima rohkem võimalusi, kuidas energiat targalt ja tõhusalt kasutada.” Maželienė sõnul on Pepcol praegustel keerulistel aegadel palju kasu sellest, et nad on rahvusvaheline ettevõte. “Meie ärimudel võimaldab meil tõhusalt tegutseda,” ütles ta, lisades, et organisatsiooni suurus ja kaupluste koguarv võimaldavad neil tagada nii madalaid hindu kui tutvustada uusi kollektsioone, laiendada sortimenti ning luua jätkusuutlikke ja keskkonnasõbralikke tooteid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele