Pepco Baltikumi operatiivjuhi Erika Maželienė sõnul hakkavad kliendid lähitulevikus aina rohkem pöörduma tagasi nende jaekettide poole, mis pakuvad konkurentsivõimelisi hindu. Maželienė arvates muutub kindlasti ka Pepco tarbijatele selle tõttu atraktiivsemaks.

- Pepco kauplus Raplas.
- Foto: Arbo Rae
Maželienė sõnas, et ettevõttel läheb hetkel hästi, kuid inflatsioon mõjutab ka neid. “Üks suurimaid tegureid, mis meid, nagu ilmselt ka paljusid teisi ettevõtteid mõjutas, oli kõrge energiahindade tõus, mis sundis kõigi kaupluste energiatarbimist üle vaatama ning otsima rohkem võimalusi, kuidas energiat targalt ja tõhusalt kasutada.” Maželienė sõnul on Pepcol praegustel keerulistel aegadel palju kasu sellest, et nad on rahvusvaheline ettevõte. “Meie ärimudel võimaldab meil tõhusalt tegutseda,” ütles ta, lisades, et organisatsiooni suurus ja kaupluste koguarv võimaldavad neil tagada nii madalaid hindu kui tutvustada uusi kollektsioone, laiendada sortimenti ning luua jätkusuutlikke ja keskkonnasõbralikke tooteid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.