• 21.12.22, 16:40

Kaupmees Grupp tegi läbi uuenduskuuri

Kaupmees & KO (edaspidi Kaupmees Grupp) on Eestis tegutsenud tänaseks 30 aastat ning Kaupmehe juhatuse liikme Mart Relve sõnul on nad pidevalt tegelenud oma teenuse arendamisega. Nüüd ongi ettevõte läbinud uuenduskuuri nii sisult kui vormilt.
Kaupmees Grupp tegi läbi uuenduskuuri
  • Foto: Kaupo Kalda
Uuenenud on nii Kaupmehe kaupluste sissepääsu alad kui ka muud tähistused hinnasiltides, viitades ja muudes infokandjates kuni meeskonna riietuseni välja. Samuti on uuema välimuse saanud Kaupmehe e-pood. „Leidsime, et aeg on küps lisaks sisule kaasajastada ka vormi,“ rääkis Relve.

Seotud lood

Uudised
  • 25.11.22, 09:30
Kaupmees: kui vaja, otsime alternatiivse tarnija, kelle hinnad on klientidele vastuvõetavamad
Tootjad on kasvavate energiahindade tõttu pidanud tõstma ka oma toodete hindu, kuid jaeketid pole alati uute hindadega nõus, ning kaupmeeste sõnul veedetakse läbirääkimiste laua taga järjest rohkem aega. Kui paljud kaupmehed on aga hakanud tooteid oma sortimendivalikust eemaldama?
Uudised
  • 23.11.22, 14:59
Kas ka kaubandusvaldkonda ootab ees suur koondamislaine?
Kaupmehed avaldavad arvamust.
Viimaste nädalate teadete valguses on paslik küsida, kas ka kaubandusvaldkonda võivad ees oodata suured koondamised. Kaupmehed, erinevatest valdkondadest, avaldavad sel teemal arvamust.
Uudised
  • 03.11.22, 09:57
Toitlustusettevõtete seas on tuntuim ja eelistatuim teenuspartner Kaupmees
Kantar Emori läbi viidud HoReCa sektori turu-uuringu järgi on restoranide, hotellide ja teiste toitlustajate kõige eelistatum varustaja jätkuvalt Kaupmees & KO, kust on viimase kolme kuu jooksul oste sooritanud või oma tegevuskohta toidu- ja joogikaupa tellinud ligi 70 protsenti Eestis tegutsevatest HoReCa ettevõtetest.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele