Sellel aastal juhtisid jõuluaja müügiedetabelit endiselt mandariinid, kuid vahepealsete aastate kasvav lõhefilee trend pöördus lihtsamate toitude suunas.

- Mandariinid on jätkuvalt inimeste jõululaual
- Foto: Raul Mee
Prisma Peremarketi kuivainete kategooriagrupi juht Terje Sahk ütles, et võrreldes eelmise aastaga on inflatsioon oma töö teinud ning tarbijate ostukäitumist muutnud. “Kui eelmistel aastatel täheldasime uue trendi süvenemist, et jõululaualt leiab üha enam kala, just punast kala, siis tänavusele jõululauale lõhe nii tihti enam ei jõudnud. Müügis andsid tooni lihtsad toiduained kartulist kanamunadeni ning sinna juurde väiksemas koguses lõhe, taas populaarsust kasvatanud seapraad ja hakkliha,“ rääkis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.