Suuri koondamisi alanud aastal e-kaubanduses ei tule, kuid koondumisi tuleb kindlasti, rääkis hommikuprogrammis Eesti E-kaubanduse liidu tegevjuht Tõnu Väät.

- Eesti E-kaubanduse liidu tegevjuht Tõnu Väät.
- Foto: Raul Mee
Tõnu Väädi sõnul e-kaubanduses suurt koondamislainet tulemas ei ole, kuid kindlasti läheb ettevõtetel raskemaks, kuna ka konkurents muutub teravamaks. „See aasta on tõe aasta. E-kaupmehed peavad muutuma oma tarnetes kiiremaks, klienditeeninduses ja kasutajamugavuses paremaks. Muidu lihtsalt rahvusvahelised poed söövad su ära,“ lisaks sõnas Väät, et sarnaselt eelmistele aastatele e-kaubanduses enam nii suurt kasvu oodata ei ole.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Suurte välismaiste e-poodidega on Eesti kaupmeestel keeruline hinnas konkureerida, ent eeliseks võivad osutuda hea klienditeenindus ja kiirem tarneaeg, rääkis E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.