• 10.01.23, 11:52

Lidl Eesti maksab töötajatele erakorralist toetust

Lidl Eesti maksab kõikidele töötajatele 30% kuupalga ulatuses ühekordset toetust, et aidata neil toime tulla kiire elukalliduse tõusuga, lisaks täieneb töötajate lisahüvede pakett. Aasta täitudes on kõikidele Lidli töötajatele ette nähtud ka iga-aastane palgatõus.
Lidl Eesti maksab töötajatele erakorralist toetust
  • Foto: Liis Treimann
Lidl Eesti personaliosakonna juht Liina Kippasto selgitas, et Lidli jaoks on esmatähtis hoolida oma töötajate heaolust: "Meie suurim väärtus on inimesed, kes igapäevaselt täidavad klientidele Lidli antud lubadusi. Näeme, et mure üldise hindade ja elamiskulude tõusu pärast sellel talvel on suur, mistõttu otsustasime oma töötajaid toetada.” Ühtekokku panustab ettevõte jaanuaris töötajatele erakorralise toetuse maksmiseks 450 000 eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele