2022. aastal kasvas Hesburgeri müük kõigis kolmes Balti riigis, Eestis 28%, Lätis 30,3% ja Leedus 30,4%. Võrrelduna 2021. aastaga on müügikasv hüppeline (2021: Eesti 13%, Läti 8,5% ja Leedu 14%).
“Vaatamata sellele, et 2022 oli väljakutseid täis aasta, peamiselt energiakriisi ja inflatsiooni tõttu, toimus meie toodete müügi kiire kasv kõigis kolmes Balti riigis," teatas Hesburgeri turundus ja rahvusvahelise arenduse juht Ieva Salmela. “Selle põhjustas peamiselt koroonaaegsete piirangute kadumine ja inimeste väljasöömise harjumuse taastumine. Lisaks toetas meid kindlasti ka kõikide müügikanalite, sh kaasamüügi, sujuva mobiilirakenduse ja kullerpartneri, hea toimimine,” lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.