2022. aastal kasvas Hesburgeri müük kõigis kolmes Balti riigis, Eestis 28%, Lätis 30,3% ja Leedus 30,4%. Võrrelduna 2021. aastaga on müügikasv hüppeline (2021: Eesti 13%, Läti 8,5% ja Leedu 14%).
“Vaatamata sellele, et 2022 oli väljakutseid täis aasta, peamiselt energiakriisi ja inflatsiooni tõttu, toimus meie toodete müügi kiire kasv kõigis kolmes Balti riigis," teatas Hesburgeri turundus ja rahvusvahelise arenduse juht Ieva Salmela. “Selle põhjustas peamiselt koroonaaegsete piirangute kadumine ja inimeste väljasöömise harjumuse taastumine. Lisaks toetas meid kindlasti ka kõikide müügikanalite, sh kaasamüügi, sujuva mobiilirakenduse ja kullerpartneri, hea toimimine,” lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.