• 31.01.23, 17:29

Maxima Eesti uueks tegevjuhiks saab Kristina Mustonen

Jaanuarikuuga lõppes Edvinas Volkase töö Maxima Eesti tegevjuhina ja homsest asub ettevõtte uueks tegevjuhiks Kristina Mustonen.
Kristina Mustonen
  • Kristina Mustonen
  • Foto: Raul Mee
„Igal teekonnal on lõpp ja algus ning minu töö Maxima Eesti juhina on olnud suurepärane teekond,“ sõnas Edvinas Volkas. Edvinas Volkas töötas Maxima Grupi ettevõtetes alates 2001. aastast, olles neil aastatel olnud eri ettevõtetes juhtivatel positsioonidel, sh neli aastat Maxima Bulgaria tegevjuht. Maxima Eesti tegevjuhina oli Volkas ametis ligi neli aastat.

Seotud lood

Uudised
  • 31.01.23, 06:00
Coop Eesti uus juht: Eesti jaekaubandus konsolideerub ajapikku
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimeheks saab alates 1. veebruarist logistikutaustaga Rainer Rohtla, kelle suur eesmärk on kasvatada jätkuvalt Coop Eesti turuosa ning tema sõnul kindlasti Eesti jaekaubandus konsolideerub.
Uudised
  • 15.07.19, 15:40
Maxima Eesti saab uue juhi
Alates teisipäevast, 16. juulist, asub Maxima Eesti juhi ametisse seni Maxima Grupė ettevõtet Bulgaarias juhtinud Edvinas Volkas, vahetades sellel kohal välja Marko Põderi.
Uudised
  • 01.10.21, 12:41
Maxima Eesti tegevjuht Edvinas Volkas: ambitsioon on olla turu suurim ja parim
Maxima on vaatamata koroonaajale suutnud saavutada stabiilsuse. Erinevate kampaaniate abil soovitakse leida endale nii uusi kliente kui töötajaid.
Uudised
  • 03.03.20, 12:32
Maxima Eesti juhtimine muutub paindlikumaks ja kiiremaks
Alates tänasest, 3 märtsist lihtsustab Maxima Eesti OÜ struktuuri, määrates tegevjuhi Edvinas Volkase ainsaks juhatuse liikmeks.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele