1.veebruaril alustas Prisma Peremarketi ja Original Sokos Hotel Viru personalidirektorina tööd Maren Penu, kellel on pikaaegne personalijuhtimise kogemus nii kaubanduses kui tööstuses ja panganduses.
Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä ütles, et Prisma kui suur tööandja soovib olla üks töötajasõbraliku personalipoliitika eestvedajaid jaekaubanduses. „Teeme Prismas palju, et oma töötajaid väärtustada, aga usun, et saame teha veel rohkem. Iga töötaja panus on väga suur sellesse, et klient saab kauplusest meeldiva ostukogemuse. End ettevõtte poolt väärtustatuna tundev töötaja on rohkem motiveeritud pakkuma suurepärast klienditeenindust,“ märkis Kilpiä.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.