Inflatsioon mõjutab 2023. aastal kogu kaubandussektori tegevust, kuid prognooside kohaselt aitab globaalse jaemüügi nominaalkasv varjata reaalkasvu aeglustumist. Jaemüügi stabiilsuse tagamine sõltub suuresti e-kaubanduse trendidega arvestamisest, sest möödunud kriisiaastad on muutnud tarbijad järjest enam digi-lembeliseks, selgitab SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht Karl Oskar Haak.

- SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht Karl Oskar Haak
„Euroopa Komisjoni 2021. aasta e-kaubanduse aruande järgi kasutab 73% liikmesriikide elanikest e-kaubandust ning selle osatähtsus on kasvanud eriti viimase kahe aasta jooksul. Forbesi andmetel suureneb e-kaubanduses iga-aastaselt eriti just mobiili- ja digimaksete osakaal, mis on eMarketeri uuringute põhiselt alates 2015. aastast kasvanud ligikaudu 20%. Kuna tehnoloogiad ja e-süsteemide algoritmid on pidevas arengus, soosides tarbijakäitumise muutust ning ostuotsuste tegemist just veebis, siis on oodata, et ettevõtete kasv toimub edaspidi eelkõige e-kaubanduse mahtude kasvu ja arendamise kaudu,“ selgitas Haak prognoose.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.