Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht Killu Maidla sõnul oli külalismajanduse sektoril väga tormiline aasta ning paistab, et ka käesolev aasta ei tule sugugi kergete killast.

- Eesti hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht Killu Maidla
- Foto: Andras Kralla
„Alustuseks tuleb mõista, et aasta alguseks olime juba kaks aastat koroonakriisi piirangute ja neist tulenevate tagajärgedega maadelnud. Riik leidis mingil määral vahendeid sektori piirangutest tulenevate kulude kompenseerimiseks 2021. aasta kevadel, sealt edasi olime omapead, viimased piirangud kadusid aga alles 2022. aasta märtsi keskpaigas,“ ütles ta, lisades, et selleks ajaks oli hoo sisse saanud energiakriis ja alanud Venemaa agressioon Ukrainas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.