• 29.03.23, 14:06

Testimisele minev iseteenindusautomaat võib lahendada valveapteekide puuduse

Kaubandust automatiseeriva ja digitaliseeriva Eesti idufirma väljatöötatud ainulaadset apteegi iseteenindusautomaati hakkavad esimesena testima Rapla elanikud. Vajalike regulatiivsete muudatuste järel võib saada iseteeninduslike apteekidega lahendada valveapteekide puuduse probleemi.
Benu iseteeninduslik apteek Rapla Prismas
  • Benu iseteeninduslik apteek Rapla Prismas
“Ravimeid ei ole võimalik müüa tavalise iseteeninduskassa põhimõttel, et klient valib riiulilt toote, piiksutab selle ise läbi või fikseerib ostu muu tehnoloogia abil ja maksab,” selgitas Grab2Go juht Mart Viilipus. “Kvaliteetne apteegiteenus eeldab nõustamist ning klientide ohutu ja kvaliteetse apteegiteenuse tagamiseks peab telesilla teel olema kättesaadaval ka reaalne apteeker, kes klienti nõustab. Robot aitab valitud toote täpselt ja kiiresti kliendile väljastada.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele