Kaubandust automatiseeriva ja digitaliseeriva Eesti idufirma väljatöötatud ainulaadset apteegi iseteenindusautomaati hakkavad esimesena testima Rapla elanikud. Vajalike regulatiivsete muudatuste järel võib saada iseteeninduslike apteekidega lahendada valveapteekide puuduse probleemi.

- Benu iseteeninduslik apteek Rapla Prismas
“Ravimeid ei ole võimalik müüa tavalise iseteeninduskassa põhimõttel, et klient valib riiulilt toote, piiksutab selle ise läbi või fikseerib ostu muu tehnoloogia abil ja maksab,” selgitas Grab2Go juht Mart Viilipus. “Kvaliteetne apteegiteenus eeldab nõustamist ning klientide ohutu ja kvaliteetse apteegiteenuse tagamiseks peab telesilla teel olema kättesaadaval ka reaalne apteeker, kes klienti nõustab. Robot aitab valitud toote täpselt ja kiiresti kliendile väljastada.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.