• 31.03.23, 09:46

R-Kioski frantsiisipidaja: liiga tihti ei tule inimesed üldse töövestlusele kohale

Uue töötaja valimine ei ole lihtne mitmel põhjusel, ütles R-Kioski aasta frantsiisipidaja auhinna saanud Evi Laurimann ning lisas, et enda sisetunnet tuleb usaldada, sest kui jutu järgi on kõik korras, aga sisetunne ütleb muud siis nii ongi. Tal on väga hea meel ägedate noorte töötajate pärast, kellelt on ta ka ise palju õppinud.
R-Kioski aasta frantsiisipidaja Evi Laurimann
  • R-Kioski aasta frantsiisipidaja Evi Laurimann
Tunnustuse tõid ennekõike tugevad majandustulemused ning väga kõrgel tasemel teenindus. Uurisime Laurimannilt, mis on tema edu saladus ning millised on frantsiisipidamise võlud ja valud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele