• 04.04.23, 10:04

Rimi investeerib elektroonilistesse hinnasiltidesse

Baltimaade üks suurimaid jaemüüjaid Rimi on otsustanud piloteerida kaheksas Tallinna ja Tartu kaupluses elektrooniliste hinnasiltidega. Selleks on sõlmitud raamleping ettevõttega StrongPoint, mis tarnib ja paigaldab Priceri riiuliserva automaatika ja elektroonilistel riiulisiltidel põhineva side vahendeid.
Rimi võtab kasutusele elektroonilised hinnasildid.
  • Rimi võtab kasutusele elektroonilised hinnasildid.
  • Foto: Raul Mee
„Tegu on ettevõttele kuluka investeeringuga, seega ei rakenda me seda hetkel päris kõikides kategooriates," selgitas Rimi formaadijuht Jelena Litvinovitš. „Pilootprojekti eesmärk on hoida teenindajate aega kokku hinnasiltide vahetamise arvelt, et nad saaks tegeleda oma põhitööga ehk teenindada kliente.“

Seotud lood

Uudised
  • 31.03.23, 15:48
Eesti kõige jätkusuutlikumaks jaeketiks valiti Rimi
Äsja avaldatud rahvusvahelises jätkusuutlikkuse brändiuuringust Sustainable Brand Index selgub, et Eesti inimeste hinnangul on Rimi Kalevi järel üks kestlikumaid kaubamärke siinsel turul.
Uudised
  • 21.03.23, 09:02
Riik ja Rimi piloteerivad aprillist Harju- ja Raplamaal uudset toidukaarti
Alates 24. aprillist piloteerivad sotsiaalministeerium ja Rimi Eesti Food AS Harju- ja Raplamaal uudset toidukaartide süsteemi, mis asendab ostetud toiduabi jagamist antud piirkondades. Edaspidi saavad Harju- ja Raplamaa abivajajad osta toidukaardiga toidu- ja esmatarbekaupu Rimi kauplustest üle Eesti. Abisaaja kohta on kaardile kantud 30 eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele