Autor: Heli Künnapas • 4. aprill 2023

Rimi investeerib elektroonilistesse hinnasiltidesse

Baltimaade üks suurimaid jaemüüjaid Rimi on otsustanud piloteerida kaheksas Tallinna ja Tartu kaupluses elektrooniliste hinnasiltidega. Selleks on sõlmitud raamleping ettevõttega StrongPoint, mis tarnib ja paigaldab Priceri riiuliserva automaatika ja elektroonilistel riiulisiltidel põhineva side vahendeid.
Rimi võtab kasutusele elektroonilised hinnasildid.
Foto: Raul Mee

„Tegu on ettevõttele kuluka investeeringuga, seega ei rakenda me seda hetkel päris kõikides kategooriates," selgitas Rimi formaadijuht Jelena Litvinovitš. „Pilootprojekti eesmärk on hoida teenindajate aega kokku hinnasiltide vahetamise arvelt, et nad saaks tegeleda oma põhitööga ehk teenindada kliente.“

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757