Maikuus põhjalikku uuenduskuuri lõpetavas Viru Keskuses avavad uksi brändipoed, mis seni ei olnud Eestis ega kogu Baltikumis kättesaadavad. Uute brändidena on maikuu keskpaigast esindatud ARKET ja GANT.
Novembris tunnustati Viru Keskust ainukese kaubanduskeskusena Baltikumis prežtiisse hoonete keskkonna- ja jätkusuutlikkuse LEED sertifikaadi (Leadership in Energy ja Environmental Design) kõrgeima plaatinum tasemega.
Ilukauplus The Body Shop avas Rocca Al Mare kaubanduskeskuses uuenenud BEAT kontseptsiooniga poe. Loodusliku teerajana soovib bränd lisaks põnevale tootevalikule pakkuda senistele ning uutele klientidele huvitavat ostukogemust.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.