Maikuus põhjalikku uuenduskuuri lõpetavas Viru Keskuses avavad uksi brändipoed, mis seni ei olnud Eestis ega kogu Baltikumis kättesaadavad. Uute brändidena on maikuu keskpaigast esindatud ARKET ja GANT.
Novembris tunnustati Viru Keskust ainukese kaubanduskeskusena Baltikumis prežtiisse hoonete keskkonna- ja jätkusuutlikkuse LEED sertifikaadi (Leadership in Energy ja Environmental Design) kõrgeima plaatinum tasemega.
Ilukauplus The Body Shop avas Rocca Al Mare kaubanduskeskuses uuenenud BEAT kontseptsiooniga poe. Loodusliku teerajana soovib bränd lisaks põnevale tootevalikule pakkuda senistele ning uutele klientidele huvitavat ostukogemust.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.