Konkurentsiamet küsib üheksalt suuremalt mootorikütuste jae- ja hulgituru müüjalt andmeid, et saada selgust, kuidas need turud toimivad, selgitada välja võimalikud konkurentsitõrked ja vajadusel pakkuda konkurentsi soodustavaid meetmeid.
Konkurentsiamet küsib andmeid üheksa suurema kütusemüüja käest, aga oma seisukohti saavad esitada ka teised.
Foto: Andras Kralla
„Loodame, et meie analüüs annab vastuse ka sellele, kuidas toimub hinnastamine ja kas vastab tõele, et maailmaturu hinna tõusu korral jõuab see tanklasse pea kohe, ent maailmaturu hinna langus jõuab viivitusega,“ ütles konkurentsiameti juht Evelin Pärn-Lee pressiteate vahendusel.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.