Napilt teiseks jäi Priit Allik ja väärika kolmanda koha sai Kristi Arula. Esmakordselt konkursi kahekümneaastases ajaloos said esikolmikusse vaid Tele2-s töötavad osalejad. Konkursil osales sel aastal pea nelisada teenindajat üle Eesti.

- Eesti Parim Teenindaja 2023 konkursil osales pea nelisada teenindajat.
- Foto: TIIT MOTUS
„Nii hea kui ka halb teeninduskogemus ei mõjuta ainult ühte inimest, kes seda kogeb, vaid lisaks keskmiselt nelja," ütles esikoha saavutanud Andrus Punt. "Sooja tunde saanud inimene jagab rõõmu ka teistele edasi. Sellele peaks iga teenindusvaldkonnas töötav inimene rohkem mõtlema – just tema käes on parema kodukoha või rõõmsama ühiskonna võti ja võimalus maailma iga kontaktiga veidi paremaks muuta."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval ootavad kliendid kõrgemat teeninduskvaliteeti ning ettevõtted peavad pakkuma suuremat väärtust kui kunagi varem. Seetõttu on muutunud ka klienditeenindaja roll. Tele2 teenindusguru Helena Viiroja avab superoskused, mis on vajalikud, et pakkuda tänapäeval parimat teeninduskogemust.
Kuu algul avaldatud Nortstati uuringu tulemustest selgub, et vaid iga kolmas teenindaja tunneb, et on väärtustatud. See on otseselt seotud sellega, kuidas ettevõttes on põhimõtted paika pandud, selgitab hea teeninduse kuul Äripäeva raadios Tele2 müügijuht Veiko Reimand.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.