• 24.04.23, 09:24

Turvalise Ostukoha märgist kannab ligi 200 e-poodi

E-kaubanduse Turvalise Ostukoha kvaliteedimärgise on välja teeninud ligi 200 Eesti veebipoodi, kes vastavad laitmatu teenindustaseme nõuetele.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
  • Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
  • Foto: Vallo Kruuser
Märgist väljastab ja e-poe tingimustele vastavust monitoorib Eesti E-kaubanduse Liit, kes teeb selleks koostööd ka Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametiga (TTJA). Turvalise Ostukoha usaldusmärgise kandjate nimekiri on siin.

Seotud lood

Uudised
  • 07.02.23, 09:55
Tarbija vajab turvalisi makselahenduste valikuid ja kiiret tarnet
Inflatsioon mõjutab 2023. aastal kogu kaubandussektori tegevust, kuid prognooside kohaselt aitab globaalse jaemüügi nominaalkasv varjata reaalkasvu aeglustumist. Jaemüügi stabiilsuse tagamine sõltub suuresti e-kaubanduse trendidega arvestamisest, sest möödunud kriisiaastad on muutnud tarbijad järjest enam digi-lembeliseks, selgitab SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht Karl Oskar Haak.
Uudised
  • 06.03.23, 10:11
Tänasel E-smaspäeval osaleb 280 e-poodi
Eesti veebipoodide ühiskampaania toimub sel aastal esmakordselt neli korda, tänane E-smaspäev toob kokku 280 e-poe eripakkumised.
Uudised
  • 19.04.23, 10:28
Vaata, kes hakkavad võistlema kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitlile
10. mail selgub, kellest saab kõige kasutajasõbralikum e-pood. Ettevõtetel oli eelmine nädal võimalik täita ankeet veebikeskkonnas ning enda e-pood võitslustulle panna. Žürii hindab e-poode ning koondpunktide tulemusena selgub kõige kasutajasõbralikum e-pood.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele