Märgist väljastab ja e-poe tingimustele vastavust monitoorib Eesti E-kaubanduse Liit, kes teeb selleks koostööd ka Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametiga (TTJA). Turvalise Ostukoha usaldusmärgise kandjate nimekiri on siin.
Inflatsioon mõjutab 2023. aastal kogu kaubandussektori tegevust, kuid prognooside kohaselt aitab globaalse jaemüügi nominaalkasv varjata reaalkasvu aeglustumist. Jaemüügi stabiilsuse tagamine sõltub suuresti e-kaubanduse trendidega arvestamisest, sest möödunud kriisiaastad on muutnud tarbijad järjest enam digi-lembeliseks, selgitab SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht Karl Oskar Haak.
10. mail selgub, kellest saab kõige kasutajasõbralikum e-pood. Ettevõtetel oli eelmine nädal võimalik täita ankeet veebikeskkonnas ning enda e-pood võitslustulle panna. Žürii hindab e-poode ning koondpunktide tulemusena selgub kõige kasutajasõbralikum e-pood.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.