Alates 1.juunist on Kristiine Prisma avatud uuendatud kujul ja laiema kaubavalikuga. Renoveerimistööd kestsid ligi kolm kuud ja nende käigus lisandus klientide jaoks mitmeid modernseid lahendusi.
Kristiine Prisma sai uue välimuse ja laiema kaubavaliku.
Foto: TIIT MOTUS
“Kristiine Prisma on üks meie vanemaid ja klientide poolt hinnatumaid kauplusi. Värskendasime nii poe väljanägemist kui tootevalikut," selgitas Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä. "Näiteks laiendasime puu- ja juurvilja väljapanekut ning lisasime uusi tootekategooriad lastekaupadesse, tuues need samas ka lapsevanemate jaoks mugavamalt kokku.“
Prisma kevadises kliendiuuringus vastas 55% küsitletutest, et valib ostu tehes sama tootegrupi sees odavama toote. Eelmise aasta lõpus tehtud uuringus eelistas odavamat toodet ligi kümme protsendipunkti vähem inimesi.
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.