Alates 1.juunist on Kristiine Prisma avatud uuendatud kujul ja laiema kaubavalikuga. Renoveerimistööd kestsid ligi kolm kuud ja nende käigus lisandus klientide jaoks mitmeid modernseid lahendusi.
Kristiine Prisma sai uue välimuse ja laiema kaubavaliku.
Foto: TIIT MOTUS
“Kristiine Prisma on üks meie vanemaid ja klientide poolt hinnatumaid kauplusi. Värskendasime nii poe väljanägemist kui tootevalikut," selgitas Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä. "Näiteks laiendasime puu- ja juurvilja väljapanekut ning lisasime uusi tootekategooriad lastekaupadesse, tuues need samas ka lapsevanemate jaoks mugavamalt kokku.“
Prisma kevadises kliendiuuringus vastas 55% küsitletutest, et valib ostu tehes sama tootegrupi sees odavama toote. Eelmise aasta lõpus tehtud uuringus eelistas odavamat toodet ligi kümme protsendipunkti vähem inimesi.
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.