• 25.05.23, 14:25

Prisma küsitlus: iga teine tarbija teeb ostuotsuse odava hinna järgi

Prisma kevadises kliendiuuringus vastas 55% küsitletutest, et valib ostu tehes sama tootegrupi sees odavama toote. Eelmise aasta lõpus tehtud uuringus eelistas odavamat toodet ligi kümme protsendipunkti vähem inimesi.
55% küsitletutest valib ostu tehes sama tootegrupi sees odavama toote.
  • 55% küsitletutest valib ostu tehes sama tootegrupi sees odavama toote. Foto: Raul Mee
Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru ütles uuringu tulemusi kommenteerides, et tarbijate teadlikkus on majanduslikult keerulistel aegadel oluliselt tõusnud ja kaupluses tehakse läbikaalutud valikuid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele