Täpselt 30 aastat tagasi, 7. juunil 1993 Eestis esmakordselt uksed avanud Stockmann püüab järjepidevalt muutuvate aegade nõuetega kohaneda ning panustab isiklikule teeninduskogemusele.

- Stockmanni kaubamaja tähistab 30 tegevusaasta täitumist. Foto: Stockmann
Stockmanni kaubamaja on Eestis kliente teenindanud juba 30 aastat. Stockmanni saabumine Eestisse 1993. aastal oli oluline samm kogu Baltikumi kaubamajade kultuuri arengu jaoks. Algusest peale kõrgetasemelisse klienditeenindusse ja kvaliteeti investeerinud kaubamaja tõi Eesti teeninduskultuuri uued standardid ning õpetas head teenindust nii personalile kui ka kaubamaja klientidele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Stockmanni kaubamaja on alustanud Soomes sissetöötatud taaskasutussüsteemi hoogsat rakendamist, värvates koostööpartneriks elustiilipoe RiiSaikel. Nüüd avaski uksed RiiSaikel x Stockmann ehk kauplus, kus müügil põnevad ja hinnalised rõivaesemed ning aksessuaarid.
Stockmanni kaubamaja võtab Eestis kasutusele oma rahvusvahelise lojaalsusprogrammi MyStockmann, millega liitunud püsikliendid saavad edaspidi soovi korral kasutada mobiilirakenduses digitaalset kliendikaarti, koguda sisseostude eest erinevaid soodustusi pakkuvaid lojaalsuspunkte ning kasutada soodustusi kõigis riikides ja veebipoes oma asukohast sõltumata.
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.