Optikakaupade jaemüügiga tegelev Instrumentarium Optika kasvatas mullusega võrreldes müügitulu 17,71%. Eelmine majandusaasta lõpetati korraliku kasumiga.
- Instrumentarium Optika müügitulu kasvas 17,71%. Foto: Raul Mee
Majandusaasta aruandest selgus, et ettevõtte äritegevuses esinevad hooajalised müügitulu erinevused vastavalt kampaaniatele, näiteks "Vanus on sinu allahindlus", päikseprillide müük kevadel-suvel ja ka koolimineku alguse kampaaniad. Majandustegevusele avaldab mõju ka kiirenenud inflatsioon ja maksuseaduse muutused.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Balmerk Estonia jaoks märkis möödunud majandusaasta liikumist ühest kriisist teise. Peamiselt alkohoolsete ja mittealkohoolsete jookide impordi ja hulgimüügiga tegelev ettevõte suutis oma käivet kasvatada, kuid kasum vähenes.
Prisma Peremarketite müügitulu kasv toetus uute kaupluste avamisele ning üldisele hinnatõusule, kuid vaatamata 7,8% kasvule lõpetati aasta kahjumis, mis oli peamiselt tingitud kõrgetest energiahindadest ja uute kaupluste avamisele suunatud investeeringutest.
Möödunud aastal oma kolmanda PROMO Cash&Carry poe avanud hulgimüügiettevõte Sanitex kahjum süvenes. vaatamata sellele plaanib ettevõte jätkata innvesteeringuid, et muuta protsesside juhtimine efektiivsemaks.
Mullusega võrreldes kasvas Koduekstra müügitulu 1,59%, kuid aasta kokkuvõttes tuli ikkagi vastu võtta mõõdukas kahjum.
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.