Instrumentarium Optika teenis korraliku kasumi, kuid otsustas dividende mitte maksta
Optikakaupade jaemüügiga tegelev Instrumentarium Optika kasvatas mullusega võrreldes müügitulu 17,71%. Eelmine majandusaasta lõpetati korraliku kasumiga.
Majandusaasta aruandest selgus, et ettevõtte äritegevuses esinevad hooajalised müügitulu erinevused vastavalt kampaaniatele, näiteks "Vanus on sinu allahindlus", päikseprillide müük kevadel-suvel ja ka koolimineku alguse kampaaniad. Majandustegevusele avaldab mõju ka kiirenenud inflatsioon ja maksuseaduse muutused.
Balmerk Estonia jaoks märkis möödunud majandusaasta liikumist ühest kriisist teise. Peamiselt alkohoolsete ja mittealkohoolsete jookide impordi ja hulgimüügiga tegelev ettevõte suutis oma käivet kasvatada, kuid kasum vähenes.
Prisma Peremarketite müügitulu kasv toetus uute kaupluste avamisele ning üldisele hinnatõusule, kuid vaatamata 7,8% kasvule lõpetati aasta kahjumis, mis oli peamiselt tingitud kõrgetest energiahindadest ja uute kaupluste avamisele suunatud investeeringutest.
Möödunud aastal oma kolmanda PROMO Cash&Carry poe avanud hulgimüügiettevõte Sanitex kahjum süvenes. vaatamata sellele plaanib ettevõte jätkata innvesteeringuid, et muuta protsesside juhtimine efektiivsemaks.
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.