Instrumentarium Optika teenis korraliku kasumi, kuid otsustas dividende mitte maksta
Optikakaupade jaemüügiga tegelev Instrumentarium Optika kasvatas mullusega võrreldes müügitulu 17,71%. Eelmine majandusaasta lõpetati korraliku kasumiga.
Majandusaasta aruandest selgus, et ettevõtte äritegevuses esinevad hooajalised müügitulu erinevused vastavalt kampaaniatele, näiteks "Vanus on sinu allahindlus", päikseprillide müük kevadel-suvel ja ka koolimineku alguse kampaaniad. Majandustegevusele avaldab mõju ka kiirenenud inflatsioon ja maksuseaduse muutused.
Balmerk Estonia jaoks märkis möödunud majandusaasta liikumist ühest kriisist teise. Peamiselt alkohoolsete ja mittealkohoolsete jookide impordi ja hulgimüügiga tegelev ettevõte suutis oma käivet kasvatada, kuid kasum vähenes.
Prisma Peremarketite müügitulu kasv toetus uute kaupluste avamisele ning üldisele hinnatõusule, kuid vaatamata 7,8% kasvule lõpetati aasta kahjumis, mis oli peamiselt tingitud kõrgetest energiahindadest ja uute kaupluste avamisele suunatud investeeringutest.
Möödunud aastal oma kolmanda PROMO Cash&Carry poe avanud hulgimüügiettevõte Sanitex kahjum süvenes. vaatamata sellele plaanib ettevõte jätkata innvesteeringuid, et muuta protsesside juhtimine efektiivsemaks.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.