Kaubanduskeskused ootavad külastajate arvu suurenemist
Kaubanduskeskused on viimastel aastatel pidanud palju kohanema, muudatusi tegema ning hetkel tuleb tegeleda keeruliste aegadega. Uurisime, millised on erinevate kaubanduskeskuste ootused suvele ning millistes tingimustes praegu tegutsetakse.
Pärnu südalinnas asuvas Port Arturi kaubanduskeskuses arvestatakse hooajalisusega.
Foto: Pärnu Postimees
„See ei ole selle suve teema, vaid üleüldiselt viimaste aastate kriiside tulem, et ostuotsuseid tehakse läbimõeldumalt ja emotsioonioste tehakse vähem,“ kirjeldas olukorda Astri Grupi tegevjuht Kairi Toom.
Hinnatõusud ning tarbijakindluse langus on kaasa toonud sortimendi vähenemise ning odavkaupluste võidukäigu. Lisaks sellele selgus NielsenIQ uuringust veel mitmeid huvitavaid liikumisi.
Poes käib praktiliselt iga täiskasvanud inimene – olgu selleks siis füüsiline kauplus või e-keskkond. Praegu on märgata trendina turu kerget jahenemist, sest hinnatundlikkus on tõusnud, suuremaid oste mõeldakse põhjalikumalt läbi. Sellele vaatamata tehakse aktiivselt oste e-kauplustest ning otsitakse ka sooduskampaaniaid. Loe, mida turuosalised räägivad praeguse olukorra kohta.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.