Alanud kuust ei leia enam postkastidest Lidli parimaid pakkumisi tutvustavaid kliendilehti, sest poekett otsustas looduskeskkonna säästmise ja oma digitaliseerimise suuna nimel nende massilisest levitamisest loobuda.
Lidli reklaamlehti võib edaspidi leida kauplustest.
Foto: Ilja Smirnov
„Lidlis mõtleme igal sammul ka oma ökoloogilisele jalajäljele ning meie eesmärk on kõikide ressurssidega võimalikult säästlikult ümber käia. Just nii sündis ka otsus ostukataloogide masspostitamine lõpetada," selgitas pressiteates Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel. Nädalas prinditud ostukataloogide arv väheneb kahe kolmandiku võrra, mis tähendab ligi 30 tonni paberi säästmist.
Hoolimata digiajastust saavad eestlased jätkuvalt enim infot kaubanduse pakkumiste kohta paberil kliendilehest. Suurem osa eestlastest pole aga ühelegi poeketile lojaalsed ning liiguvad oste tegema just parima pakkumise tegija juurde.
Poes käib praktiliselt iga täiskasvanud inimene – olgu selleks siis füüsiline kauplus või e-keskkond. Praegu on märgata trendina turu kerget jahenemist, sest hinnatundlikkus on tõusnud, suuremaid oste mõeldakse põhjalikumalt läbi. Sellele vaatamata tehakse aktiivselt oste e-kauplustest ning otsitakse ka sooduskampaaniaid. Loe, mida turuosalised räägivad praeguse olukorra kohta.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.