Alanud kuust ei leia enam postkastidest Lidli parimaid pakkumisi tutvustavaid kliendilehti, sest poekett otsustas looduskeskkonna säästmise ja oma digitaliseerimise suuna nimel nende massilisest levitamisest loobuda.
Lidli reklaamlehti võib edaspidi leida kauplustest.
Foto: Ilja Smirnov
„Lidlis mõtleme igal sammul ka oma ökoloogilisele jalajäljele ning meie eesmärk on kõikide ressurssidega võimalikult säästlikult ümber käia. Just nii sündis ka otsus ostukataloogide masspostitamine lõpetada," selgitas pressiteates Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel. Nädalas prinditud ostukataloogide arv väheneb kahe kolmandiku võrra, mis tähendab ligi 30 tonni paberi säästmist.
Hoolimata digiajastust saavad eestlased jätkuvalt enim infot kaubanduse pakkumiste kohta paberil kliendilehest. Suurem osa eestlastest pole aga ühelegi poeketile lojaalsed ning liiguvad oste tegema just parima pakkumise tegija juurde.
Poes käib praktiliselt iga täiskasvanud inimene – olgu selleks siis füüsiline kauplus või e-keskkond. Praegu on märgata trendina turu kerget jahenemist, sest hinnatundlikkus on tõusnud, suuremaid oste mõeldakse põhjalikumalt läbi. Sellele vaatamata tehakse aktiivselt oste e-kauplustest ning otsitakse ka sooduskampaaniaid. Loe, mida turuosalised räägivad praeguse olukorra kohta.
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.