Baltikumis Nike esindusõigust omav Jalajälg pidas möödunud majandusaastat edukaks. Nõudlus toodete järgi püsis ning laieneti nii läbi kaupluste avamise kui olemasolevate uuendamise.

- Jalajälg omanikud Are Altraja ning Anti Kalle.
- Foto: Raul Mee
Majandusaasta aruande järgi teenis Jalajälg 2021. aastal 74,08 miljoni eurose käibe juures 7,97 miljonit eurot ärikasumit. Mullusega võrreldes ettevõtte müügitulu kasvas 23,09%. 2020. aastal oli ettevõtte müügitulu 60,18 miljonit ja ärikasum 5,93 miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viru Keskus avab ajaloo suurima uuenduskuuri järel uksed, pakkudes külastajaile 86 uut poodi ja kontseptsiooni. Viru Keskuse juht Gertti Kogermann rääkis Äripäeva hommikuprogrammis, kuidas mõjutasid teetööd keskuse toimimist ning millised on suurimad muudatused.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.