Ideaal Kosmeetika avas uue kontseptsiooniga poe T1 keskuses
T1 keskuse esimesel korrusel avas uksed uue kontseptsiooniga ilu- ja hooldustoodete pood Ideaal Kosmeetika +Outlet, mis on esimene omataoline kogu ketis ja Eestis.
„Ideaal Kosmeetika +Outlet on meie jaoks uus formaat, kus kaupluse ja outlet-kontseptsiooni sünergia võimaldab klientidel avastada nii tavasortimenti kui ka erinevaid outlet-pakkumisi uutele ning juba tuttavatele toodetele," kommenteeris kaupluse uut formaati Ideaal Kosmeetika jaekaubandusjuht Paula Hanson.
Nüüdseks T1 keskust uue omaniku all üle aasta juhtinud Tarmo Hõbe sõnul saavutasid nad külastajate arvus pärast outlet'ide avamist uue taseme – keskuses käib üle 10 000 inimese päevas. Lisaks võiksid rentnikud selgelt näha, et uksest läheb mööda kaks korda rohkem inimesi kui aasta tagasi. "Ise tuleb rohkem tegutseda, mitte oodata, et klient poodi astub ja ostab."
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.