Eestis loodud mobiilsus- ja teenusplatvorm Forus integreeris partnerina enda keskkonda kodumaise toidutellimisplatvormi Fudy, mis omakorda lisab enda äppi Foruse taksode tellimise võimaluse.

- Fudy toidukuller
- Foto: Liis Treimann
Fudy tegevjuhi Viljam Põdra sõnul on Forusega koostöö nende jaoks loogiline samm. „Fudy on alati vaadanud äritegevust kui partnerluse loomist. Meie visioon on toetada oma tegevuses restorane, mitte olla vaid vahendustasu koguja, ja sellest me lähtume ka tootearenduses ning hinnastamispoliitikas. Koostöö laiendamine selliste ambitsioonikate Eesti ettevõtetega nagu Forus on meie jaoks järjepidev tulevikku vaatav samm, millest võidavad kõik.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.