Tuntud moebrändide Reserved, Sinsay, House, Mohito ja Cropp edasimüüja LPP Estonia müügitulu kasvas mullu 23 protsendipunkti võrra pea 44 miljoni euroni ning tõusis sellega käibe poolest Eesti moekaubanduse turuliidriks.
Jaekaubanduse üldisest käibelangusest ja uute kaupluste avamisega seotud investeeringutest hoolimata teenis ettevõtte 2022. aastal ligi 44 miljoni eurose müügitulu juures 877 tuhat eurot kasumit.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.