Selleks, et vähendada keskkonnakahjude ja inimõiguste rikkumiste riske, alustas Rimi sel sügisel kõikide omamärgitoodete puhul üleminekut jätkusuutlikult sertifitseeritud koostisosadele aastaks 2027.
Juba praegu kasutatakse Rimi omamärgitoodetes näiteks sertifitseeritud palmiõli, ent tulevikus rakendatakse rangemaid nõudeid ka paljude muude koostisosade suhtes, sealhulgas kohv, tee, kakao, kala ja mereannid ning puuvill. Muudatus puudutab kokku ligiakaudu 300 omamärgitoodet, teatab Rimi kaubanduskett.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.