Konkurentsiamet on alustanud järelevalvemenetlust AS Olerexi suhtes, et uurida võimalikku konkurentsireeglite rikkumist Eesti mootorkütuste jae- ja hulgimüügiturul.

- Konkurentsiamet rõhutab, et menetluse algatamine ei tähenda veel ei rikkumise toimepanemist ega ka selle tuvastamist.
- Foto: LIIS TREIMANN
Menetluse algatamise ajendiks on AS Terminali kaebus, milles osutatakse, et AS Olerex on saavutanud läbi biokütuse nõude eiramise ebaausa turueelise. AS Terminali sõnul on nende klientide arv ja müügimahud nii jaemüügis kui hulgimüügis AS Olerexi tegevuse tõttu vähenenud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.